Idealna gra na dobranoc, która pomoże poradzić sobie z nocnymi strachami!
Rozgrywka polega na wyganianiu do szafy potwórów pojawiających się wokół dziecięcego łóżka. Na środku kładziemy rewersem do góry potasowaną talię kart z potworami - tak, żeby ilustracja dziecka w łóżeczku była widoczna. Na około łóżka rozkładamy żetony z zabawkami - obrazkiem do dołu. Na boku kładziemy potwora Zębogona złożonego z 3 części (wersję niebieską) i szafę.
Rozgrywkę rozpoczyna gracz, który najmniej boi się potworów :) Ciągnie kartę z góry talii i kładzie ją nad łóżkiem tak, aby widoczne było, co się na niej znajduje. Widzimy teraz potwora i symbol zabawki, której się boi. W tym momencie następuje poszukiwanie przedmiotu odstraszającego stwora - gracz podnosi żeton i jeśli udało mu się odnaleźć odpowiednią zabawkę, odsyła potwora do szafy ze słowami : "Uciekaj do szafy, potworze!". Jeśli jednak to nie będzie zabawka, o którą chodzi, żeton wraca na swoje miejsce, a jedna z części potwora Zębogona zostaje odwrócona. Kolejni gracze powtarzają kolejną operację. Jeśli pomylimy się trzy razy i Zębogon zmieni kolor, na planszę trafia kolejny potwór z talli kart. Obecność 4 potworów oznacza przegraną. Wygnanie wszystkich to zwycięstwo.
W grze znajdują się dwa dodatkowe żetony łówców doskonałych - skarpeta i potwór pod prześcieradłem - one z kolei utrudniają rozgrywkę.
Pudełko zawiera:
- 20 kart potworów
- 10 żetonów
- 2 żetony lówców doskonałych
- 3 części potwora Zębogona
- szafa.
Wymiary pudełka: 190 x 36 x 190 mm.
Rozgrywka polega na wyganianiu do szafy potwórów pojawiających się wokół dziecięcego łóżka. Na środku kładziemy rewersem do góry potasowaną talię kart z potworami - tak, żeby ilustracja dziecka w łóżeczku była widoczna. Na około łóżka rozkładamy żetony z zabawkami - obrazkiem do dołu. Na boku kładziemy potwora Zębogona złożonego z 3 części (wersję niebieską) i szafę.
Rozgrywkę rozpoczyna gracz, który najmniej boi się potworów :) Ciągnie kartę z góry talii i kładzie ją nad łóżkiem tak, aby widoczne było, co się na niej znajduje. Widzimy teraz potwora i symbol zabawki, której się boi. W tym momencie następuje poszukiwanie przedmiotu odstraszającego stwora - gracz podnosi żeton i jeśli udało mu się odnaleźć odpowiednią zabawkę, odsyła potwora do szafy ze słowami : "Uciekaj do szafy, potworze!". Jeśli jednak to nie będzie zabawka, o którą chodzi, żeton wraca na swoje miejsce, a jedna z części potwora Zębogona zostaje odwrócona. Kolejni gracze powtarzają kolejną operację. Jeśli pomylimy się trzy razy i Zębogon zmieni kolor, na planszę trafia kolejny potwór z talli kart. Obecność 4 potworów oznacza przegraną. Wygnanie wszystkich to zwycięstwo.
W grze znajdują się dwa dodatkowe żetony łówców doskonałych - skarpeta i potwór pod prześcieradłem - one z kolei utrudniają rozgrywkę.
Pudełko zawiera:
- 20 kart potworów
- 10 żetonów
- 2 żetony lówców doskonałych
- 3 części potwora Zębogona
- szafa.
Wymiary pudełka: 190 x 36 x 190 mm.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Klienci polecają również:
Jak do nas trafić
Producent
Bestsellery
Powiadomienia
Potwory do szafy Gra na dobranoc |